Popis objektu

•  aneb chata zblízka  •

Pěkně umístěná chata se nachází v katastrálním území obce Krásná v údolí Jestřábího potoka, v ideální poloze stranou ruchu motorových vozidel, přímo nad přírodním kamenným jezem Jestřábího potoka s průzračně čirou vodou. Chata je obklopena zelení a nachází se na úpatí hory Šebestýna (1057 m. n. m.) v mírném svahu s nádherným výhledem na říčku a na masiv hory Travný (1203 m. n. m.). Rozlehlá terasa, která přiléhá k chatě láká v letním období k odpočinku či opalování. Útulná chata je určena pro až 6 osob, disponuje 2 místnostmí, obytnou verandou a kuchyní. Součástí chaty je také společenská místnost s krbem v přízemí chaty.

Vybavení chaty

•  aneb jak je chata vybavena  •

Na této stránce předkládáme bodový přehled informací o chatě. Nanašli jste některou důležitou informaci, pak neváhejte nás přímo kontaktovat.

ZÁKLADNÍ INFORMACE
Počet pokojů: 3 (4) + 1
Počet podlaží: 2
Maximální doporučená kapacita: 6 osob
Přistýlka: je možná, ale nedoporučujeme

Přístup

•  aneb jak se k nám dostanete  •

Z Ostravy jeďte po rychlostní silnici R56 (Místecké) směr Frýdek – Místek. Po příjezdu do Frýdku – Místku projeďte rovně přes kruhový objezd a hned za ním sjeďte doprava směrem na Český Těšín. Pokračujte rovně po Příborské (stále na Český Těšín), která následně naváže na rychlostní silnici R48. Po 5 km odbočte vpravo na výjezdu č. 51 směr Nošovice, Dobrá a pokračujte rovně po silnici 3. třídy č. 4774 přes obce Nošovice, Nižní Lhoty, Raškovice a po cca 8 km v obci Pražmo odbočte u Hotelu Ondráš vpravo směr Visalaje, Frýdlant nad Ostravicí a po 600 m odbočte vlevo směr Krásná Visalaje.